Babysalmesang

– Nyd en helt særlig stund med dit lille barn.

Til babysalmesang er lydene anderledes end derhjemme. Der er fred og ro og dæmpet musik, der stimulerer barnets evne til at lytte og sanse.

Babysalmesang i Hyltebjerg Kirke er for børn i alderen 3-12 måneder og deres forældre. Vi synger både nyere og gamle børnesange, rim og remser og salmer og tidens sange. Vi vugger børnene, danser og bevæger os med dem og lader dem sidde på flyglet. Dertil bruger vi rekvisitter som instrumenter, bolde, tørklæder, faldskærm og sæbebobler. Efter babysalmesang er der uformel babyhygge med kaffe, te, lidt sødt og lidt sundt. Tilmeld dig her.

Har du spørgsmål til forløbet, er du velkommen til at kontakte Christine Guildal på tlf. 2532 0076 eller mail: christine@hyltebjergkirke.dk.

Nye hold begynder i september, januar og april - hold øje med siden her eller tilmeld dig nyhedsbrevet for børnefamilier, så går du ikke glip af det.

Pris: 300 kr.

Holdstørrelse: Der er plads til 12 voksne med børn på et hold. Der er to hold: 3-6 mdr. og  6-12 mdr. gamle børn.

Undervisningsgange:  8-10 tirsdage.

Vi afslutter sæsonen med en åben babygudstjeneste for begge hold og alle babyer i sognet.

Tid og sted: Mens Hyltebjerg Kirke er under opbygning, finder babysalmesang sted i vores midlertidige kirke på Guldagervej 5,  2720 Vanløse (lige bag byggepladsen).

Babysalmesang

Christine Guildal er musikalsk medarbejder i Hyltebjerg Kirke. Det er hendes skønne sopran, der høres ved mange gudstjenester og kirkelige handlinger, og så er hun lige hjemvendt fra barsel og elsker babyer.

Peter Simonsen akkompagnerer. Han er Hyltebjerg Kirkes organist, og derudover spiller han bl.a. klaver og komponerer sin egen musik.

Tilsammen har de 5 børn (dog ikke med hinanden!).

Tilmelding - efterår 2024

Næste hold begynder tirsdag den 17. september 2024.

Afsluttende babygudstjeneste er tirsdag den 26. november 2024.

Vær OBS på, at der ikke er undervisning i efterårsferien, uge 42.

3-6 mdr.: Tirsdage kl. 11-12

Tilmelding 3-6 mdr.

6-12 mdr.: Tirsdage kl. 12-13

Tilmelding 6-12 mdr.