Babysalmesang

– Nyd en helt særlig stund med dit lille barn.

Til babysalmesang er lydene anderledes end derhjemme. Der er fred og ro og dæmpet musik, der stimulerer barnets evne til at lytte og sanse.

Babysalmesang i Hyltebjerg Kirke er for børn i alderen 3-12 måneder og deres forældre. Vi synger både nyere og gamle børnesange, rim og remser og salmer. Vi vugger børnene, danser og bevæger os med dem og lader dem sidde på flyglet. Dertil bruger vi rekvisitter som bolde, tørklæder, faldskærm og sæbebobler. Efter babysalmesang er der uformel babyhygge med kaffe, te, lidt sødt og lidt sundt.

Der er plads til 12 voksne med børn på et hold.

Nyt hold begynder til september - hold øje med siden her eller tilmeld dig nyhedsbrevet for børnefamilier, så går du ikke glip af det.

Har du spørgsmål til forløbet, er du velkommen til at kontakte Christine Guildal på tlf. 2532 0076.

Tid og sted: Bliver annonceret senere.

Babysalmesang

Christine Guildal er musikalsk medarbejder i Hyltebjerg Kirke. Det er hendes skønne sopran, der høres ved mange gudstjenester og bisættelser, og så er hun leder af Hylteshow - sang- og dramaklubben for 9-14-årige.

Peter Simonsen akkompagnerer. Han er Hyltebjerg Kirkes organist, og derudover spiller han bl.a. klaver og komponerer sin egen musik.

Tilsammen har de 5 børn (dog ikke med hinanden!).