Børn og unge

På grund af branden og manglen på egnede lokaler, er det for tiden ikke muligt at afholde børnearrangementer, som vi kender dem.
Vi arbejder på at finde en løsning, så vi atter kan åbne et kirkerum for børn, unge og deres familier.

Familiekirke

Har du lyst til at mødes med andre familier til fællesspisning og hygge? Så kan det være, familiekirke er noget for dig.

Vi begynder med en mini-gudstjeneste i børnehøjde, inden vi spiser aftensmad sammen. Det er gratis at deltage.

Læs mere her
Konfirmander

Konfirmandholdene foregår onsdage og torsdage i kirkens midlertidige lokaler på Skjulhøj Allé 23 C.

Konfirmationerne bliver holdt i Emmauskirken på Diakonissestiftelsen, Peter Bangs Vej 3C på Frederiksberg.

Vanløsespejderne

Hyltebjerggruppen er rykket til Bogholder Allé 32 i gården (bag Vanløse frikirke), hvor de mødes tirsdage (tropspejder) og torsdage (bævere).

Babysalmesang

Christine er tilbage fra barsel og glæder sig til at starte nyt hold op med babysalmesang efter sommerferien.

Hylteshow

Vi har i øjeblikket ikke mulighed for at afvikle Hylteshow.

Christine arrangerer lejlighedsvist Hyltecaféhygge for nuværende og gamle medlemmer af Hylteshow.