Julehjælp - støt eller søg

Søg om hjælp 2023

Søg julehjælp senest 1. december kl. 16

Julehjælpen uddeles til økonomisk trængte fa­milier, hvor far eller mor er eneforsørger til et eller flere hjemmeboende børn under 18 år.

Du kan hente ansøgningsskemaet her:

• Klik her for selv at downloade og printe skemaet
  • På Hyltebjerggård, Linde Allé 33, Vanløse lørdag den 18. nov. kl. 10-12, hvor du også kan få hjælp til at udfylde skemaet.
  • Hos provst Finn Vejlgaard (tlf. 4011 6132).
  • Hos kordegnen på det fælles kirkekontor, Sallingvej 90, Vanløse. Åbent: man-ons 10-15, tor 10-18, fre 10-13.

Det udfyldte skema afleveres i postkassen hos Finn Vejlgaard, Guldagervej 5, Vanløse senest 1. december kl. 16.

Giv et bidrag
Hvert år deler Hyltebjerg Sogns Menigheds­pleje julehjælp ud til trængte familier, der bor i sognet. For at kunne gøre det, har vi brug for bidrag. Ethvert bidrag både fra fonde og privatpersoner er betydningsfuldt for, at vi kan hjæl­pe mange ansøgere. Vi tager med en varm tak imod alle bidrag.

Du kan støtte på en af følgende måder:

• Indbetal via MobilePay 630165.
  • Overfør til Menighedsplejens konto i Danske Bank: Reg.nr. 1551, konto 2820001195.
  • Læg dit bidrag i indsamlingsbøssen efter gudstjenesten i Vanløse Kirke i adventstiden.