Find det her

Tryk på billedet for at læse mere

Kirkebil

Du kan bestille gratis kirkebil (taxa) til gudstjenester, hvis du bor i sognet og har svært ved at gå.

Du bliver hentet hjemme og kørt tilbage igen efter gudstjenesten.

Ring til kirkekontoret på tlf. 3879 0311 senest fredag kl. 12.

Julehjælp

Julehjælpen uddeles hvert år i december til økonomisk trængte familier i Hyltebjerg Sogn.

For at komme i betragtning, skal du være eneforsørger til et eller flere hjemmeboende børn under 18 år.

Ansøgningsskemaet kan hentes på Det Fælles Kirkekontor i Adventskirken på Sallingvej 90 fra begyndelsen af november.

Tryk på billedet, hvis du vil læse mere eller downloade og printe ansøgningsskemaet selv.

Menighedsråd

Alt om menighedsrådet

Tryk på billedet, hvis du vil vide mere om menighedsrådet og deres arbejde. Her finder du også kontaktinfo og referater fra møderne.

Menighedsrådsmøderne er offentligt tilgængelige.

Møder i 2024
Branden 21. marts 2022

Det var et kæmpe chok for os alle, da kirken brændte ned på få timer en mandag aften i marts.

Heldigvis nåede alle ud i tide, men alt, hvad der befandt sig i kirken, gik til.

Tryk på billedet, hvis du vil se mere om branden.

Hyltebjerg Kirkes historie

Kirkens historie

Hyltebjerg Kirke blev til i flere tempi over en periode på 15 år. Man skulle først have finansieringen i orden, og en stor del af pengene til kirkebyggeriet og inventaret blev skaffet gennem indsamlinger blandt private.

Endelig - i 1960 - kunne man indvi Hyltebjerg Kirke, som vi kender den i dag.

Tryk på billedet for at læse mere.

Den levende historie

I anledning af Hyltebjerg Kirkes 75-års jubilæum i 2020 fik vi lavet en række små film med nogle af de mennesker, der stadig husker den allerførste tid i det nye sogn.

Tryk på billedet og hør bl.a. om, hvordan kirken fik sit navn og om tilblivelsen af Elvin Eruds smukke altertavle.